Bir Web 2.0 Jeneratör nedir?



Farklı tasarımlara sahip veya kullanıcıların birbirleriyle etkileşime girmesine izin veren Web 2.0 web sitelerinin yaygın popülerliğiyle, Web 2.0 jeneratörleri web sitelerini daha kolay bir şekilde özelleştirmek veya trendlerden zevk almak için düşük faizli ihtiyaç kredisi oluşturuldu. Örneğin, bir Web 2.0 logo jeneratörü, kullanıcının yazı tipinde ve seçim renginde bir yansımayla bir logo oluşturabilir. Bir Web 2.0 etki alanı adı üreticisi, çekici bir etki alanı adını ciddi olarak oluşturmaya veya kasten adi bir ad üretmeye çalışabilir. Web sitesi tasarımına, favoriler simgesi tasarımına veya kullanıcı avatar tasarımına odaklanan Web 2.0 jeneratörleri de vardır.
Popüler bir Web 2.0 jeneratörü, kullanıcının kendi web sitesi için bir logoyu özelleştirmesini sağlar. Bu programlar tipik olarak kullanıcının logo metnine Web 2.0 trendinin yüksekliğinde oldukça popüler olan bir yansıma veya gölge vermesine izin verir. Buna ek olarak, kullanıcı genellikle web sitesine yüklemek için görüntüyü indirmeden önce logonun yazı tipini, boyutunu ve rengini özelleştirebilir.
Web 2.0 etki alanı adları genellikle kısa, telaffuz edilmesi kolay ve iki sözcük birleştirilmiş veya tamamen yapılmış bir sözcüktür. Benzersiz bir alan adı oluşturmaya çalışan bir jeneratör, kullanıcıdan anahtar kelimeler girmesini isteyebilir veya rastgele kelimeler yardımı olmadan kelimeler üretebilir. İnsanların alan adı fikirleriyle dürüstçe yardım etmelerine yardımcı olmak için tasarlanan Web 2.0 alan adı jeneratörleri varken, çoğu Web 2.0 trendi ile dalga geçiyor.
Tasarım, web tasarımcıları genellikle çizgili arka planlar, düz ön planlar ve yuvarlak köşeler tercih ederek, Web 2.0'ın büyük bir parçasıdır. Özellikle popüler bir Web 2.0 jeneratörü, bir web sitesi şablonu üreten biridir. Bu amaç için kullanılan, çoğu kullanıcının şablonun renk temasını kişiselleştirmesine izin veren sayısız jeneratörler vardır.
Bir Web 2.0 jeneratörü, ayrıca, sık kullanılanlar simgesi olarak da bilinen yalnızca favicon oluşturmak için tasarlanabilir. Tıklandığında, bu simgeler kullanıcının tarayıcısında web sitesini favoriler veya favoriler haline getirir. Bir favicon jeneratörü, KBB notu düşüklere kredi veren bankalar kullanıcının bir web sitesinin ziyaretçisi için özelleştirilmiş bir düğme oluşturmasına izin verir.
Başka bir Web 2.0 jeneratörü, kullanıcı avatar tasarımına odaklanır. Avatarlar bir kullanıcıyı bir forumda, sohbetde veya yorum bölümünde temsil etmek için kullanılır. Bir avatar jeneratörü ile, bir web sitesinin ziyaretçileri, göndermeden önce avatarları beğenilerine göre özelleştirebilir. Özel avatarlar, varsayılan ziyaretçileri olan sıradan ziyaretçileri farklı ziyaretçilerden ayırmaya yardımcı olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Harici bir ağ bağdaştırıcısı

CPU zamanı nedir?

Amerika Birleşik Devletleri'nde Kaç Posta Kodu var?